piątek, 22 marca 2013

Spring sun

Hej! Niby mamy wiosnę, ale i tak na dworze śnieg i minusowa temperatura.  Niestety, nie możemy cieszyć się ciepłem i wonią kwiatów dookoła. Wobec tego postanowiłam stworzyć dziewczęcą stylizację kojarzącą mi się z wiosennym spacerem. Jak wyszło? Przekonajcie się sami!


* Tak wiem, te drugie brwi =/
 
 
Podstawą stylizacji jest śliczna szafirowa spódnica, którą mogliście oglądać w tej stylizacji. Dodałam do niej świetną koszulę z najnowszej kolekcji Miss Sixty. Warto mieć ją w swojej szafie! Jest uniwersalna i pasuje do wszystkiego. Do tego dołożyłam czarne szpilki oraz błyszczącą torebkę na ramię i pasek. Na głowę założyłam zwyczajny, czarny kapelusz.
 
Użyłam:
- Miss Sixty Asha Shirt 18 SD
- Bonjour Bizou Sapphire Seasweed Skirt 6 SD.
- Killah Black Hat 6 SD
- Bonjour Bizou Belt 10 SM
- Nelly Black Round Toed Pumps 9 SD
- Black Gucci Shoulder Bag 12 SD
 
Co sądzicie o stylizacji? Czekam na komentarze i życzę Wam miłego weekendu =]
 
Marta
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że postanowiłeś skomentować tego posta. Pamiętaj, żeby nie używać wulgaryzmów i nie obrażać innych =) Jeśli masz konto na Stardoll, podpisz się.