piątek, 22 marca 2013

Konkurs na redaktora

Cześć! W związku ze zbliżającym się testem szóstoklasisty nie mam już tyle czasu na bloga co kiedyś. Postanowiłam więc znaleźć drugiego redaktora, który pomoże mi postawić tę stronę na nogi.

Oto kryteria:
- min. 12 lat,
- umiejętność niepopełniania błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i językowych,
- znajomość obowiązujących trendów,
- umiejętność tworzenia ciekawych stylizacji.

Aby zgłosić się, należy opisać swoją osobę w komentarzu pod postem. Napiszcie, jakie macie pomysły na bloga (np. nowe serie artykułów, poradniki itp.)! Wyniki podam 31 marca. Oczywiście, gdy któraś z Waszych wypowiedzi mnie zainteresuje.

Zapraszam do zgłaszania się!

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że postanowiłeś skomentować tego posta. Pamiętaj, żeby nie używać wulgaryzmów i nie obrażać innych =) Jeśli masz konto na Stardoll, podpisz się.