sobota, 30 marca 2013

Patterned pants

Cześć! Dzisiaj pokażę Wam stylizację z użyciem pięknych spodni Roberto Cavalli =]




Podstawą outfitu były spodnie, o których wspominałam na początku. Mają ciekawe, kolorowe wzorki. Dodałam do nich białą koszulkę i czarny żakiet. Założyłam również czarne szpilki Nelly i opaskę z kolcami.
 
Użyłam:
- Roberto Cavalli Floral Pants 19 SD
- Pet'a'Porter Black Deep Blazer 143 SM
- Basic White Tank Top 35 SM
- Special Offer Metal Spike Headband DARMÓWKA
- Stardoll Academy Sparkley Clutch DARMÓWKA
- Nelly Black Round Toed Pumps 9 SD

Razem: 28 SD 178 SM
 
Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze opinie :)
 
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że postanowiłeś skomentować tego posta. Pamiętaj, żeby nie używać wulgaryzmów i nie obrażać innych =) Jeśli masz konto na Stardoll, podpisz się.